26 Eylül 2020 Cumartesi

Ezan okurken heyecandan mikrofonu düşürdüm...

Ayasofya Camii
Çok güzel ezan okuyan meslektaşlarımız ara sıra gelir buraya.
Bacaklarının titrediklerini görürüm.
Ben yaşamıştım bunu, 'Acaba onlarda da oluyor mu' diye bakarım.
İnsan heyecandan titrer.
Ayasofya'da imamlığa başladığım ilk hafta Fatiha Sûresi'nde şaşırdım.
Beş yaşındaki çocuk bile Fatiha okur.
Ben kurra hafızım, Fatiha'da şaşırılır mı ya?
'İhdinessırat el-müstakim' bitti, gerisi gelmiyor.
Bazı şeyler anlatılmaz yaşanır.
O heyecan hiçbir zaman gitmedi.
Her ezan vakti geldiğinde aynı heyecanı yaşıyorum.

Geçen gün burada ezan okurken ben mikrofonu düşürdüm, bir mikrofon 250 gram, ama heyecandan düşürdüm."

17 Temmuz 2016'da, Ayasofya Camii'ne imam olarak atanan Kurra Hafız Önder Soy



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder